1 – Okulumuzun web sayfasındaki https://uset.nevsehir.edu.tr/tr/form-ve-dilekce-ornekleri adresindeki staj başvuru formunun çıktısını alıp eksiksiz doldurarak staj yerine onaylatacaklar. (Onaylayanın adı soyadı işletme kaşesi ve imzası olacak) Bu belge staj danışmanına imzalatılarak stajdan 5 gün önce öğrenci işlerine teslim edilecektir.
2 – E-Devletten provizyon belgesi çıktısı alınarak öğrenci işlerine teslim edilecek. Staj yerinde aktif sigortalı olarak çalışanlar, işe giriş bildirgesini de öğrenci işlerine teslim edecektir.
3 – Staj Sırasında iş kazası, rapor durumunda veya stajdan vazgeçilmesi halinde öğrenci işlerine bilgi verilecektir.
4 – Staj bitiminde https://uset.nevsehir.edu.tr/tr/form-ve-dilekce-ornekleri linkindeki staj raporu ve staj değerlendirme formunun çıktısı alınarak mavi tükenmez kalem ile okunaklı şekilde doldurulacak, staj değerlendirme formunu işletme yetkilileri tarafından not verilerek onaylaması istenecek (Bu belge kapalı zarfta gelecektir). Staj raporu ve staj değerlendirme formu staj bitiminden hemen sonra öğrenci işlerine teslim edilecek, uzaktaysanız kargo ile okulumuzun öğrenci işlerine adrese teslim şeklinde ulaştırılacaktır.
- AZAMİ ÖĞRENİM SÜRESİ SONUNDA VERİLEN EK SINAV HAKKI DUYURUSU
- Aşçılık Programı Sarf Malzeme ve Araç-Gereç Ücretleri Değişikliği Hakkında Bilgilendirme
- 2024-2025 BAHAR DÖNEMİ TEK DERS SINAVLARI
- 2024-2025 Akademik Yılı Genel Mezuniyet Töreni
- NEVÜ Bilim İletişimi Ofisi Açılış Töreni ve İlk ‘Bilim Kafe’ Etkinliği
- 2024-2025 Bahar Yarıyılı Bütünleme Sınav Programları
- Yaz Döneminde Staj Yapacak Öğrencilerin Yapacakları İş Ve İşlemler
- 2024-2025 Bahar Yarıyılı Final Sınav Programları
- Mezuniyet Töreni İçin Kep ve Cübbe Dağıtımı
- Kampüs Pazarı Etkinliği