2022-2023 Bahar Yarıyılı için ders kayıtları esnasında Aşçılık Programı öğrencileri tarafından ödenen materyal ücretleri, uygulamalı derslerin uzaktan eğitim yolu ile işlenmesinden ötürü iade edilecektir.
2022-2023 Bahar yarıyılı ders kayıtları sürecinde materyal ücreti ödeyen öğrencilerin iade formunu eksiksiz doldurup imzaladıktan sonra ödeme dekontu ile birlikte bilgisayar ortamında taratıp 08.06.2023 tarihine kadar urgupmyo@nevsehir.edu.tr e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir.
NOT:
1.İade formunu taratma imkanı olmayan öğrencilerimiz belgenin okunaklı ve anlaşılır nitetikte olacak şekilde fotoğrafını çekip gönderebilirler.
2- Banka hesap numarasının mutlaka öğrencinin kendi adına açılmış olması gerekmektedir.
3- Öğrenci adına açılmış olan hesabın banka şubesinin mutlaka yazılması gerekmektedir.
- AZAMİ ÖĞRENİM SÜRESİ SONUNDA VERİLEN EK SINAV HAKKI DUYURUSU
- Aşçılık Programı Sarf Malzeme ve Araç-Gereç Ücretleri Değişikliği Hakkında Bilgilendirme
- 2024-2025 BAHAR DÖNEMİ TEK DERS SINAVLARI
- 2024-2025 Akademik Yılı Genel Mezuniyet Töreni
- NEVÜ Bilim İletişimi Ofisi Açılış Töreni ve İlk ‘Bilim Kafe’ Etkinliği
- 2024-2025 Bahar Yarıyılı Bütünleme Sınav Programları
- Yaz Döneminde Staj Yapacak Öğrencilerin Yapacakları İş Ve İşlemler
- 2024-2025 Bahar Yarıyılı Final Sınav Programları
- Mezuniyet Töreni İçin Kep ve Cübbe Dağıtımı
- Kampüs Pazarı Etkinliği