...

Ürgüp Sebahat ve Erol TOKSÖZ Turizm Meslek Yüksekokulu

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıtları Hakkında
25/09/2020

2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI

DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER

1-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi

* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 28 Eylül-02 Ekim 2020 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.

(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.

*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız   gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.

2-) Ders Kayıt İşlemleri

*28 Eylül-02 Ekim 2020 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin ubs.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.

*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.

Üniversitemize yeni kayıt olan öğrencilerimiz;   Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş ve Ders Kaydı İle İlgili Video İçin Tıklayınız.

*Sisteme giriş yapan birinci sınıf öğrencilerimiz, sol üst kısmında yer alan “Ders Ön Kayıt” sekmesine giriş yapacaklardır. Birinci sınıf öğrencilerimizin toplam alacağı ders kredisi 30 (AKTS) ‘ dir. Dolayısıyla “Seçilen; Sınıfınızdan:30, Toplam Sınıra Giren:30” (resminizin altındaki bölümde) bilgilerini görmeniz halinde ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeniz gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır.

*Diğer öğrencilerimiz, (2.sınıf,3.sınıfi,4.sınıf) kendi sınıfındaki dersleri seçerek danışman onayına gönderecektir. Ayrıca, alt sınıftan başarısız olduğu dersleri öğrencilere seçilmiş olarak gelecektir.

*05 Ekim 2020 tarihi itibariyle güz yarıyılı dersleri başlayacaktır.

*Bilindiği gibi pandemi nedeniyle 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Döneminde Üniversitemizde teorik derslerin tamamı NUZEM üzerinden uzaktan eğitim yöntemiyle yapılacaktır. Uzaktan eğitim ile yapılamayacak olan uygulamalı bazı dersler ise gerekli tedbirler alınarak yüz yüze yapılacaktır. Yüz yüze yapılacak olan teorik ve uygulamalı derslere ait ders programları akademik birimlerimizin web sayfalarından duyurulacaktır.

*Uzaktan Eğitim ile gerekli olan duyurular Üniversitemiz web sayfasından yayınlanacak olup, uzaktan eğitim sistemine giriş için öğrencilerin ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir. Ders kayıtları tamamlandığında uzaktan eğitim sistemi aktif hale gelecektir.

*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 05-09 Ekim 2020 tarihlerinde ilgili birim ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları,  mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.

*  28 Eylül-02 Ekim 2020 ve 05-09 Ekim 2020 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından (05 Ekim 2020) itibaren bir ay içerisinde   kayıtlı bulunduğu akademik birime kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.

Program Danışmanlarımız ve İletişim Bilgileri:

Program

Danışman

Dahili No

E-Posta

Aşçılık (N.Ö.) 1. Sınıf

Öğr. Gör. Osman ÖZER

30028

osmanozer@nevsehir.edu.tr

Aşçılık (N.Ö.) 2. Sınıf

Öğr. Gör. Mahmut Doğan KAMIŞ

30030

mdkamis@nevsehir.edu.tr

Aşçılık (İ.Ö.) 1. Sınıf

Öğr. Gör. Sevinç ALKAN

30039

sevincalkan@nevsehir.edu.tr

Aşçılık (İ.Ö.) 2. Sınıf             

Dr. Öğr. Üye.  Emrah ÖRGÜN

30012

emrahorgun@nevsehir.edu.tr

Turist Rehberliği (N.Ö.) 1. Sınıf

Öğr. Gör. Kayhan KARAKAYA

30034

kayhankarakaya@nevsehir.edu.tr

Turist Rehberliği (N.Ö.) 2. Sınıf

Öğr. Gör Serkan ZARO

30009

serkanzaro@nevsehir.edu.tr

Turist Rehberliği (İ.Ö.) 1. Sınıf

Öğr. Gör. Gülbin İNCE

4020

g.aytekin@nevsehir.edu.tr

Turist Rehberliği (İ.Ö.) 2. Sınıf

Öğr. Gör. Mehmet BÜYÜKATA

30009

mehmetbuyukata@nevsehir.edu.tr

Turizm ve Otel İşletmeciliği 1. ve 2.Sınıf               

Öğr. Gör. Özlem BAŞAR

30027

ozlem.ulutas@nevsehir.edu.tr

Turizm ve Seyahat Hizmetleri 1. ve 2. Sınıf

Öğr. Gör. Akif ALAŞHAN

30016

akifalashan@nevsehir.edu.tr

Kültürel Miras ve Turizm 1. ve 2. Sınıf

Öğr. Gör. Gülhan SÖZBİLEN

30027

gulhansozbilen@nevsehir.edu.tr


2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KATKI PAYLARI

(Öğrenim Süresini Aşan Normal Öğretim Öğrencileri İçin)


KATKI PAYI = 207.00 TL       1. TAKSİT = 103,50 TL      2.TAKSİT=103,50 TL

ÖĞRENİM ÜCRETLERİ

(Uzaktan Öğretim ve İkinci Öğretim Öğrencileri İçin)

KATKI PAYI = 836.00 TL       1. TAKSİT = 418,00 TL      2.TAKSİT=418,00 TL

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılında Yükseköğretim Kurumlarında Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkısı Olarak Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerinin Tespitine Dair Karar